Warunki reklamacji
1. Podstawą reklamacji jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny dostępny do pobrania przez link znajdujący się poniżej lub możliwy do uzyskania poprzez kontakt z handlowcem.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
3. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
4. Reklamowane towary, w przypadku uznania reklamacji, będą wymienione na takie same. W przypadku kiedy reklamowanego towaru nie ma już w sprzedaży zaproponujemy Państwu inne, satysfakcjonujące rozwiązanie.
5. Reklamacji nie podlegają towary błędnie zamówione, np. problemy wynikające z koloru produktu.
6. Reklamacji nie podlegają:
- produkty uszkodzone mechanicznie poprzez nieprawidłowe użytkowanie
- produkty zalane cieczą lub zawilgotniałe, co może być przyczyną utraty sprawności urządzenia
- naturalnie zużywające się elementy towaru
7. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokładny opis usterki.
8. W przypadku braku wymaganych dokumentów reklamacja nie będzie uwzględniona